Scoor hoger in Google

Bereik meer mensen die op zoek zijn naar jouw diensten of producten

  • Wordt gezien & gevonden online
  • Bereik meer potentiële klanten
  • Overtref jouw concurrenten
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 1

Onze succesformule voor SEO met resultaat

1

Techniek

Om hoger te scoren in Google is het belangrijk dat je website technisch sterk is. Zo moet hij oa. snel laden, gebruiksvriendelijk zijn en goed doorzoekbaar zijn door de Google ‘robots’.

2

Inhoud

Goed geschreven teksten over relevante onderwerpen zorgen ervoor dat je vindbaar bent door zowel je doelgroep als Google die jouw website hoger zal waarderen.

3

Autoriteit

Google toont het liefst resultaten van websites die worden aanzien als ‘experts ter zake’. Dit doe je door links van andere kwalitatieve websites naar die van jou te verkrijgen.

Standaard bij jouw SEO campagne

Zoekwoord-analyse

Ontdek voor welke zoekwoorden je reeds gevonden wordt en welke opportuniteiten er zijn

Concurrentie-analyse

Benut de zwaktes en sterktes van jouw concurrentie om jouw website een hogere positie te geven

Maandelijks rapport

Ontdek voor welke zoekwoorden je reeds gevonden wordt en welke opportuniteiten er zijn

Google Rank tracking

Volg je posities in Google op de voet en zie voor welke zoekwoorden je beter scoort sinds het begin van de campagne

Wat is SEO?

SEO of zoekmachineoptimalisatie is het verbeteren van je website om sneller gevonden te worden in zoekmachines zoals Google. Dit doe je door zo goed mogelijk te beantwoorden aan de meer dan 200 verschillende ranking factoren. Aan de hand van deze signalen wordt immers berekend waar jouw website moet komen te staan in de zoekresultaten. In essentie: stem de inhoud van je website op de verwachtingen en noden van gebruikers.

Zoekmachine optimalisatie (SEO) 2

On-page optimalisatie

verwijst naar acties die op je eigen website zijn ondernomen om je posities in de Google zoekresultaten te verbeteren

  • Inhoud zoals titels, afbeeldingen, ...
  • Keywords
  • Laadsnelheid
  • Meta-tags
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 3

Off-page optimalisatie

verwijst naar acties die buiten je eigen website zijn ondernomen om je posities in de Google zoekresultaten te verbeteren

  • Inkomende links van andere websites (backlinks)
  • Social media signalen
  • Recensies
  • Bedrijfsvermeldingen (citations)

Ontvang je gratis SEO website analyse

Krijg meteen een persoonlijk rapport met bruikbare actiepunten die je vandaag nog kan toepassen om je score in Google te verbeteren.

Hoe gaan we te werk?

STAP 1
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 4

Zoekwoord-analyse

Wordt er wel effectief gezocht naar de zoektermen waarvoor jij wilt scoren? We bekijken welke keywords het meest potentieel hebben en met een nulmeting leggen we vast voor welke keywords je nu al gevonden wordt.

STAP 2
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 5

Technische optimalisatie

Het heeft weinig zin om inhoud te creëeren en links te bouwen naar een website die technisch niet in orde is. We zorgen ervoor dat je website een pareltje is en zo het fundament vormt van alle SEO inspanningen.

STAP 3
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 6

Content & linkbuilding

Op basis van de gekozen zoekwoorden verbeteren we de bestaande content en voegen we nieuwe relevante stukken toe. We verbeteren ook de autoriteit van uw website d.m.v. waardevolle links. (linkbuilding)

STAP 4
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 7

Rapportage & opvolging

Maandelijks ontvangt u een overzicht van de huidige resultaten tegenover de eerste meting. We houden alle posities in Google nauwlettend in de gaten. Zo streven we steeds naar een top 5 notering en sturen we bij wanneer nodig.

Lokale SEO

Heb je een bedrijf ? Dan is de kans groot dat je beschikt over een fysieke locatie en de producten of diensten die je aanbiedt regio-gebonden zijn. Nu Google steeds vaker resultaten toont die relevant zijn voor de omgeving, valt het belang van lokale SEO niet te onderschatten.

We helpen jou bij het...

  • Optimaliseren van jouw 'Google Mijn Bedrijf' -pagina
  • Creëren van landingspagina's voor specifieke locaties
  • Consistent vermelden van jouw bedrijfsgegevens (NAP)
  • Genereren van positieve reviews (reputatiemanagement)
Zoekmachine optimalisatie (SEO) 8

Veelgestelde vragen

SEO is in tegenstelling tot SEA (online adverteren) een lange termijn strategie. Je investeert aan het begin maar nadien heb je dan ook een blijvende gratis instroom van nieuwe potentiële klanten.

Naast de tijd die wij nodig hebben om de campagne uit te voeren heeft Google eveneens tijd nodig om de verbeteringen op te nemen in de zoekresultaten.

Gemiddeld zien we de eerste positieve effecten na een inspanning van 3 maanden.

Bij SEO is het niet mogelijk om op voorhand een exacte positie in de zoekresultaten te gaan betwisten. Het is immers Google zelf die aan de hand van hun geheime algoritme gaat berekenen hoe hoog jouw website al dan niet scoort. Laat je dit dus elders ook niet garanderen. 

Wat doen we dan wel? We mikken steeds op een top-5 notering voor de zoekwoorden waarvoor jij wilt scoren. Het is namelijk zo dat in 95% van de gevallen er niet verder geklikt wordt dan de eerste vijf zoekresultaten. We behalen deze doelstelling doorgaans binnen een termijn van 3 tot 6 maanden.

Bij de start van de campagne voeren we altijd een nulmeting uit. Zo kan je zien voor welke zoekwoorden je momenteel al scoort en hoeveel bezoekers je dit maandelijks oplevert.

Daarna worden alle zoekwoorden waarvoor je wilt scoren automatisch bijgehouden in jouw persoonlijke account. Zo kan je op ieder moment zelf opvolgen en vergelijken hoeveel je gestegen bent in de zoekresultaten sinds het begin van de inspanningen.

De kostprijs van een SEO campagne is afhankelijk van oa. de huidige staat van de website alsook de moeilijkheidsgraad van de zoekwoorden waarvoor je wilt scoren.

Hoe meer concurrentie er is voor het zoekwoord waarvoor je gevonden wilt worden des te groter de nodige inspanningen zullen zijn.

Wij werken samen vanaf een budget van €1200,-.